Najnovije

Eksperiment dokazao štetnost zračenja WiFi signala

WiFi signal može naštetiti ljudskom zdravlju, tvrdi danska škola Hjallerup, u kojoj su učenici promatrali efekte zračenja dva bežična routera na šest sadnica biljaka u istoj prostoriji te ostalih šest u sobi bez ikakve tehnologije.

U prvih 12 dana, 90% svih biljaka u sobi je uvenulo, dok su one u praznoj prostoriji ostale netaknute. Učenici tvrde kako to dokazuje štetnost moderne tehnologije, koja škodi zdravlju ljudi diljem svijeta. Sličan eksperiment provelo je i nizozemsko sveučilište Wageningen u kojem su znanstvenici izložili 20 stabala jasena različitim izvorima zračenja u razdoblju od tri mjeseca. Očekivano, lišće stabala koja su bila najbliže routerima postupno su se sušila i na kraju uvenula.

5 komentara

5 Comments

1. Tonka Gćg

17. prosinca 2013. na 18:07

Na povisenom pa da nas jos bolje osusi! O.o

2. Igor VIvoda

17. prosinca 2013. na 18:11

Dokazano? Gdje su slike? Od biljka? Video?

3. Barun Vuk

17. prosinca 2013. na 18:36

Kako je taj eksperiment dokazao štetnost za ljude? Naravno da i ja mislim da štete i ruteri i mobiteli i svašta nešto, ali ne lupetam, i to tako javno kao vi, ako nemam dokaze…Malo ozbiljnosti u tekstovima vam nebi škodilo.

4. Alan Catovic

17. prosinca 2013. na 19:37

neviđena glupost. Onda im štete i sunčevi zraci, pogotovo jer imaju manju talasnu dužinu (veću frekvenciju)

5. Mladen Babić

17. prosinca 2013. na 23:07

Samo je ovaj članak dokazao nešto … a to nije štetnost tehnologije, već člankovog sadržaja.

Odgovori