Društvene mreže

Facebook redizajnirao Like dugme

Facebook je jučer na svoj blogu za developere objavio da se vrlo popularno dugme Like redizajnira, prvi put nakon njegovog predstavljanja 2010. godine. Ray C. He, zaposlenik Facebooka, u tekstu nas informira da su Share i Like dugmad zajedno pregledani više od 22 milijarde puta dnevno na više od 7,5 milijuna internet odredišta, a kompanija je u međuvremenu i olakšala implementiranje ovih dugmadi na drugim web stranicama.

Danas uvodimo novi dizajn za Like i Share dugmad, kako bi pomogli ljudima dijeliti još više izvrsnog sadržaja diljem weba. Već smo ranije vidjeli porast korištenja s novim dugmićima a korisnici bi ih trebali vidjeti u tjednima koji slijede.

851554_605846722806665_1731967145_n-560x420

Facebook je kao dobar primjer naveo Huffington Post, gdje se ova dugmad obično nalazi odmah ispod naslova, a scrollanjem sadržaja teksta ostaju vidljivi cijelo vrijeme s lijeve strane, što privlači korisnike da pritisnu dotičnu dugmad i sadržaj podjele sa svojim Facebook prijateljima.

Više informacija pronađite na ovom linku.

 

2 komentara

2 Comments

  1. Oči Širom Zatvorene

    7. studenoga 2013. na 20:26

    (Y)

  2. Maryn Kushek

    8. studenoga 2013. na 17:09

    zasto ne uvedu
    dislike ?!

Odgovori

To Top