Internet

Udar na korisnike: GMail nas časti hrpom “spamova”

Otkako je Google predstavio nove opcije unutar svojeg servisa GMail, omogućena je i opcija automatskog razvrstavanja pošte u određene kategorije ili “tabove”. No ipak, iako možemo samostalno odrediti u koju kategoriju ćemo smjestiti pojedinu poštu, na neke stvari nećemo moći utjecati. Pod tim stvarima mislimo na hrpu dosadnih oglasa i reklama koje nam je Google “zapakirao” lansiranjem novih mogućnosti dotičnog servisa.

Uz hrpu noviteta kojima nas je Google počastio, Google je ugurao i “tab Promocije”. Radi se o kategoriji u kojoj se pojavljuju poruke e-pošte koji su zapravo obični oglasi.

Ukoliko želite izbjeći ovu sudbinu nametnutu od Googleove strane, postoje dva načina kako da isključite primanje oglasa. Prva je da isključite “tab” kao takav ili da se vratite na staro GMail sučelje – sve dok Google to dopušta.

2 komentara

2 Comments

  1. 23. srpnja 2013. at 08:58

    A druga opcija je?

    • 23. srpnja 2013. at 18:22

      Prva opcija je isključiti tabove, a druga vraćanje na staro sučelje.

Pošalji odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

Most Popular

Vrh